Müügitingimused

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada valitud tooted ostukorvi. Tellimuse lõpuleviimiseks tuleb täita vajalikud andmeväljad ja valida eelistatud kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil lõplik summa, mida saab tasuda pangalingi kaudu või mõne muu saadaoleva makseviisi abil. Leping jõustub siis, kui summa laekub veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida selle lõppemise või mõnel muul põhjusel, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning makstud summa, sealhulgas kohaletoimetamise kulud, tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavitamise hetkest.

Müügilepingu kehtivus, teave kauba ja hindade kohta

Hinnad internetipoes on märgitud iga toote juures. Toote hinnale võib lisanduda tasu kättetoimetamise eest, mis sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist. Kättetoimetamise hind kuvatakse tellimuse vormistamisel. Teave iga toote kohta on esitatud internetipoes tootekirjelduse juures. Müügileping jõustub, kui ostja esitab tellimuse ja saab müüjalt kinnituse e-posti teel.

Taganemisõigus

Ostjal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest internetipoe kaudu. Kosmeetika ja parfüümide tagastamine avatud pakendis ei ole lubatud. Samuti ei ole tagastatavatele toodetele, mille kasutamist või mittekasutamist ei saa kontrollida. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele. Tootetagastuse korral tuleb saata e-kiri aadressile webshop@garnet.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhtudel, kui tagastamine on tingitud sellest, et toode ei vasta tellimusele (näiteks oli vale või defektne). Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates avalduse esitamisest või esitama tõendi, et kaup on selle aja jooksul edastatud vedajale. Toodete fotod meie veebilehel on illustratiivsed ja ei garanteeri täpset vastavust toote omadustele (näiteks võib pakend erineda tootja tehtud muudatuste tõttu).Kui internetipood on tagastatud kauba kätte saanud, tagastatakse kõik ostjalt lepingu alusel laekunud maksed viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teate kättesaamisest. Internetipood võib raha tagastamisest keelduda kuni tagastatud kauba kättesaamiseni või kuni ostja esitab tõendi kauba tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja valib tarneviisi, mis erineb internetipoe pakutud odavaimast variantist, ei ole internetipood kohustatud katma täiendavaid kulusid. Internetipoodil on õigus müügist taganeda ja nõuda kauba tagastamist, kui kauba hindamisel on ilmnenud viga, mis põhjustab oluliselt madalama turuhinna.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Kasutame ostja isikuandmeid (näiteks nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress ja pangarekvisiidid) ainult tellimuste töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Isikuandmeid edastatakse kohaletoimetamisteenust pakkuvatele ettevõtetele, et tagada kauba kohaletoimetamine.

Saadame uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on andnud nõusoleku nende saamiseks, märkides oma e-posti aadressi meie veebilehele ja kinnitades sooviga saada reklaamimaterjale. Ostjal on alati võimalik loobuda pakkumistest ja uudiskirjadest, teatades sellest e-posti teel aadressil webshop@garnet.ee või järgides e-posti pakkumistes antud juhiseid.

Õigus esitada pretensioone ja lahendada vaidlusi

Veebipood vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas kauba üleandmise hetkel või ilmnevad kahe aasta jooksul alates üleandmisest. Esimese kuue kuu jooksul üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal, ning veebipoel on kohustus seda eeldust ümber lükata. Kui puudus ilmneb, peab ostja pöörduma veebipoole poole hiljemalt kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile webshop@garnet.ee Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei saa parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügiga seotud tasud. Vastus tarbija esitatud kaebusele antakse kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppe teel, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Taotlusvormi ja tingimused leiate vastavalt juhistele. Tarbijavaidluste komisjon tegeleb ostjate ja veebipoe vahel tekkivate vaidlustega tasuta. Vaidluste lahendamine on võimalik ka Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu.